woensdag 9 mei 2012

Alle mama's en kindjes!
Ongeveer 3 jaar geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was van Hayley. Om lekker te kunnen kletsen over de zwangerschap en alles dat erbij hoort kwam ik op een forum terecht speciaal voor moeders die uitgerekend waren in november 2009. Maanden lang kletsten we over onze zwangerschap, eerst onder een geheime nickname, maar al snel voegde we elkaar toe op hyves. Het contact bleef ook na de geboorte van onze kindjes bestaan. Maar voor mij alleen via de social media. De andere meiden hadden al verschillende keren elkaar ontmoet bij meetings. Een tijdje geleden besloten we een nieuwe datum te prikken voor een meeting. Ik wilde er een keer dolgraag bij zijn. Ik raakte weer wat beter in contact met iedereen sinds een korte tijd. Het werd voor mij dan wel echt tijd alle meiden en kindjes eens te ontmoeten. Ze waren niet meer dan een foto of een kort filmpje. Tijd voor een meeting!

Gisteren hebben we dan ook afgesproken in Ouwe Hand dierenpark te Rhenen. Een eindje van Almere, maar iedereen komt uit alle hoeken van het land. Dus ergens halverwege moest worden afgesproken, wel zo eerlijk.
Gelukkig was Pablo zo lief mij en Hayley te brengen. We hebben een klein uurtje in de auto gezeten en rond half 12 kwam ik aan bij het dierenpark. Ik was nogal nerveus. Hoe zouden ze toch zijn die meiden? Zal het klikken? Vinden ze me wel aardig in het echt? Ik gaf Pablo een kus en ging met Hayley naar de ingang. Daar stonden R. en M. mij al enthousiast op te wachten. We begroette elkaar met knuffels en kussen alsof we dikke vriendinnen waren die elkaar een lange tijd niet hadden gezien. De rest van de meiden en kids stond al binnen te wachten. We waren klaar voor een dagje dierentuin en wat had ik er zin in.

Hayley en haar vriendin Rosalie
Helaas zat het weer niet helemaal mee, maar het mocht de pret niet drukken. Zo nu en dan was het droog en konden we rustig lopen en alle dieren bewonderen en gezellig kletsen. Voor mij voelde het absoluut niet ongemakkelijk. Ik had niet het gevoel dat ik met een stel vreemden op pad was, ookal had ik ze natuurlijk nog nooit echt ontmoet. Ik voelde me op m'n gemak en ook Hayley had het super naar haar zin. Thuis hadden we alle namen al geoefend en ze had duidelijk een goede klik met een dochter van R. Ze hebben hand in hand gelopen en samen lief gespeeld in de speeltuin.
De hele middag hebben we door het park gewandeld en we zijn zelfs nog naar een show zeehonden-show geweest. Niet heel erg spectaculair, maar voor die kids natuurlijk prachtig om te zien.

De kindjes hebben ontzettend veel lol gehad met elkaar. Hier en daar werd er wat van elkaar afgepakt of een duwtje gegeven, maar ze konden ook lachen met elkaar. Zo gingen we met z'n allen even een wat drinken en eten terwijl de kindjes druk   achter elkaar aan begonnen te rennen. Super schattig. Ze lachten en gilden het uit van plezier. Dan ben ik er natuurlijk met m'n camera. Heerlijk zo'n foto van lachende en rennende kindjes, daar word ik heel blij van. Leuke foto toch?

Maar aan alle leuke dingen komt een eind. Dus ook aan gisteren. Om 17:00 uur ging het park dicht en besloten we allemaal richting huis te gaan. Hayley en ik moesten met de trein terug, dus richting huis gaan, leek me wel een goed idee. We namen bij de uitgang afscheid van elkaar. Natuurlijk niet met het idee dat we elkaar nooit meer zouden zien. Want Hayley en ik hebben er sinds gister een hoop nieuwe vriendinnen bij. Dank jullie wel lieve meiden voor deze bijzondere en leuke dag!

Hieronder nog wat foto's van gisteren.



Categories: , ,

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n meeting, zo te lezen en te zien hebben jullie een superleuke dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat jullie het leuk hebben gehad en dat alles goed is gegaan. Ziet er ook allemaal heel gezellig uit zo! Mooie foto's ook weer natuurlijk. Hayley in dat apekoppie is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Elise,

    Erg leuk blogje en hele leuke, vrolijke, mooie foto's.
    Wat is Hayley toch een vrolijke meid!
    Wij vonden het ook erg gezellig!
    Zou je mij de groepsfoto's nog willen mailen? Maak een foto-album voor de meiden en daar komen de foto's van de meeting ook in te staan. En als je nog leuke foto's hebt van de dametjes, wil je die dan ook mailen?
    Alvast bedankt!
    Liefs en tot de volgende meeting xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hee dank je wel :) ik zal straks als hayley op bed ligt de eerste foto's gaan rondmailen! was erg gezellig gister en jouw meiden zijn zo lekker gek en vrolijk. prachtig om te zien! liefs xxxx elise

      Verwijderen
  4. Heel leuk blogje!! Was ook super gezellig en je hebt me zeer verblijd met enorm mooie foto's.

    Thanks en hopelijk zien we elkaar nog eens :D

    Kussss Miron

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk! gewoon bij de volgende meeting;)
      dikke kus!

      Verwijderen
  5. Wij vonden het ook een geslaagd dagje!!

    gr Christa, Kyan&Yma

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!