woensdag 16 mei 2012

Al een tijdje wilden we een speelhuisje voor Hayley kopen in de tuin. Ik mocht natuurlijk kiezen wat, dus ben druk opzoek gegaan. Ik had echt geen idee wat ik nou voor haar moest kopen. Een groot huisje, een Hello Kitty huisje, geen huisje, een glijbaan of een combinatietoestel. Er is zo ontzettend veel keuze en sommige toestellen zijn asociaal duur. Het moest iets zijn dat perfect zou onze staan in onze nieuwe tuin en iets dat Hayley fantastisch zou vinden.

We hadden het Hayley al enige tijd beloofd dat ze een speeltuin zou krijgen in de tuin, maar omdat we nog niet wisten wat het zou worden, kwam het er gewoon niet van.


Toen ik gisteren voor de zoveelste keer naar huisjes zat te kijken met Hayley, begon ze te huilen. Ze was het kijken naar huisjes helemaal zat, ze wilde er nu gewoon 1 hebben! Begrijp ik ook wel. We hebben haar alleen maar gek zitten maken met het idee dat er ooit iets zou komen in de tuin, tijd om de knoop door te hakken.
En deze vond ik dan heel toevallig op de site van de Wehkamp! Een glijbaan en speelhuisje in 1 voor €150 exclusief verzendkosten.

We bestelden hem in de middag en zo kwam het huisje vandaag al binnen. Toen de bezorger met het enorme pakket voor de deur stond, begon Hayley te gillen van blijdschap. De bezorger begon hard te lachen om het vrolijke meisje dat stond te springen in de gang. Gelukkig was de doos niet heel zwaar en kon ik hem makkelijk naar de tuin tillen. Daar heb ik hem uitgepakt en meteen nagekeken of alle onderdelen er wel bij zaten. Gelukkig was hij compleet en konden we aan de gang. Ik ben geen held in het lezen van handleidingen, dus al snel zat ik met mijn handen in het haar. Godzijdank kwam Pablo op dat moment net even binnen lopen.

Hij heeft hem grotendeels in elkaar gezet, maar moest toen gaan. Hayley en ik hebben hem verder in elkaar gezet en het lukte. Na nog een half uurtje rommelen, was hij klaar voor gebruik.

En dat heb ik geweten. De rest van de middag heeft Hayley alleen maar gegleden. De eerste keer was wat eng, maar daarna hield ze niet meer op! Wat is ze er ontzettend blij mee. Ik kreeg 4 hele dikke zoenen en het allermooiste was dat vrolijke meisje die in 1 minuut tijd wel 4 keer van de glijbaan ging.

Hier gaat ze nog heel lang plezier van hebben!


Categories: , , ,

3 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik kom snel ook even glijden!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja gezellig! alleen is het voor grote mensen wel wat krap haha ik kwam er al nieteens tussen met mn kont.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!