maandag 28 mei 2012

Gisterochtend hebben we bij onze goede vriend Vince wat foto's laten maken. Ik wilde graag wat leuke foto's voor mijn blog en bij wie kan ik beter zijn dan Vince? We hebben eerder een fotoshoot gedaan toen we zwanger waren, een babyshoot met Hayley en hij heeft ook nog eens ons huwelijk op de foto gezet! Het werd tijd voor een shoot met een 'grote' Hayley.

Het was een beetje een gedoe aangezien Hayley alle kanten op sprong en we alleen een foto konden maken zodra zij het wilde. We zijn een uurtje bezig geweest en toen maar gestopt. Hieronder zie je de leukste foto's. En binnenkort komt er een nieuwe banner op mijn blog met de foto's erin.

Let op: Alle foto's zijn eigendom van Vince Elias. Niets mag worden gekopieerd en worden gebruikt voor persoonlijke of commerciële doeleinden.









7 opmerkingen:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!