zaterdag 21 april 2012

Ik heb een hekel aan lege muren. Ik ben dan ook gek op hangende fotolijsten, hangende kunstwerkjes of schilderingen op de muur.
Die schilderingen doe ik alleen in de kamers van Hayley. Vorig jaar heb ik haar naam op de muur geschilderd. Ik wilde toen een muursticker kopen,maar vond dat veels te duur. Ik heb mijn creatieve kant naar boven gehaald en ben aan de slag gegaan.

Gisteren ben ik begonnen met het opknappen van de speelkamer van Hayley. Ik heb wat speelgoed gesorteerd en heb een gedeelte naar zolder gebracht waar ze toch niet meer mee speelt.
Binnenkort kopen we wat nieuwe meubeltjes voor in het kamertje, want wat er nu staat is niet mooi genoeg. (Ja daar ben ik een vrouw voor, ik ben nou eenmaal nooit tevreden ;) )
Een tijdje geleden had ik al heel groot PLAYROOM aan de ene kant van de kamer geschilderd in het roze, maar de andere muur was nog kaal. Ik ben dan ook gister weer aan de slag gegaan om de muur weer wat gezelliger te maken en dit is het resultaat.
Ik heb de muurschildering aangekleed met stickers van Hello Kitty en glitters. Hayley is er blij mee. En ik ook, want er is weer een kale muur minder in huis.
Voor de slaapkamer heb ik ook een leuk projectje gepland voor aan de muur, maar geen schildering! Dat zul je binnenkort zien!




Categories: ,

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!