dinsdag 17 april 2012


De zomer komt eraan en Hayley is flink gegroeid. Nieuwe kleren zijn dan een must. Ik heb Pablo gisteren even lief aangekeken en ben toen samen met Hayley en Lorraine naar de H&M gegaan. De H&M vind ik dé winkel voor kinderkleren.

Toch probeer ik het shoppen ook weleens ergens anders. Zo begon onze zoektocht naar nieuwe kleertjes in de ZARA. Maar zoals Lorraine als zei, de kleren zijn te volwassen en kleurloos voor een kindje! HOP naar de H&M!


Toen ik zwanger was van Hayley, kwam H&M opeens met Hello Kitty op verschillende kleren en gelukkig hebben ze dat nogsteeds. Ik ben gek op de kleurrijke t-shirts en de schattige afbeeldingen op broeken, vestjes en truien.


Kleur ontbreekt dan ook absoluut niet bij de H&M. Niet alleen kleren, maar ook kindersieraadjes fleuren een outfit mooi op. Hayley is nu wel oud genoeg om armbandjes en kettingen te dragen. En ze is er gek op. Inmiddels heeft ze al aardig wat sieraadjes liggen.



Kleur staat leuk, maar ook een matrozen-look vind ik zo schattig staan! Zoals dit bovenstaande t-shirt met kraag en strikje. Super popperig!

Het klapstuk van de dag, is de onderstaande jurk van Hello Kitty. Hayley toverde hem zelf tevoorschijn in de winkel en vroeg of ik hem wilde betalen. Maar natuurlijk! Hij dan ook super schattig. Zeg nou zelf, ziet ze er niet prachtig uit?


Lang leve de H&M!

Ik kom snel weer shoppen :)
Categories: ,

6 opmerkingen:

  1. ze liep superschattig door de winkel te dansen met dat jurkje.. helemaal happy! ze ziet er weer top uit deze zomer! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa zeker, maar ik ben nog niet uitgeshopt! Binnenkort maar eens kijken voor schoentjes want die beginnen ookal weer te klein te worden :S het gaat zo hard!

      Verwijderen
  2. Wat grappig! Ik koop juist nooit iets bij de H&M, kan nooit iets leuks vinden en alles valt zo groot. Ik haal bijna alles bij de V&D van het merk Frendz!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow dat ken ik niet. Zat gister nog te denken waar ze nog meer kinderkleding hebben en de V&D was niet in me opgekomen eigenlijk. Is het merk ook zo lekker kleurrijk?

      Verwijderen
    2. Ik heb juist een hekel aan Hello Kitty hahaha. Gewoon omdat het weer zo commercieel is denk ik. Op ALLES staat Hello Kitty en daar word ik moe van.
      De ene keer slaag ik ook bij H&M en de andere keer net als Maris helemaal niet.
      Maar de armbandjes ed van de H&M zijn geweldig!!

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!