maandag 30 april 2012

Vandaag is het dan koninginnedag. En wat houd ik van deze feestdag! Iedereen is zo lekker Hollands. Overal vrolijke mensen, kleedjesmarkt, hapjes, drankjes en vooral veel mensen bij elkaar in de stad die gezelligheid opzoeken. Al ben ik wel heel blij dat we niet meer in de stad wonen. Vorig jaar woonden we namelijk nog in ons flatje in de stad. Door de herrie kwamen we moeilijk in slaap en de muziek denderde door de woonkamer. Nu kunnen we de drukte opzoeken wanneer wij dat willen.
En wat een super dagje was het!
Om 13:00 uur kwamen we aan bij onze grote vriendin Lorraine en toen zijn we met z'n viertjes naar de stad gegaan. Wat was het ontzettend druk! Maar dat kwam natuurlijk ook door het prachtige weer. De terrasjes zaten bomvol en soms was het moeilijk door de menigte heen te komen.

Op het plein zijn we naar de stand gegaan van onze toekomstige peuterspeelzaal en heeft Hayley zich prima vermaakt. Ze heeft cake versiert, een kroontje gemaakt van papier en gesprongen op 1 van de grote springkussens die er stonden. Daar ben ik nog niet zo een fan van, omdat kinderen elkaar flink kunnen bezeren op zo'n ding. Maargoed het ging gelukkig allemaal goed en Hayley heeft lekker druk kunnen springen zoals je hiernaast op de foto ziet.

Daarna zijn we gaan struinen door de stad. Ik wilde graag boekjes voor Hayley halen. En waar kun je deze goedkoper krijgen dan op koninginnedag? We hadden heel wat boekjes voor een prikkie gevonden.

De rest van de middag hebben we genoten van het zonnetje in het Lumiere Park. Hayley was druk met bloemen plukken en zo konden wij even rustig bijkomen van het vele wandelen.

De dag hebben we afgesloten met wild dansen op een pleintje waar een bandje speelde met vrolijke schud-je-billen-muziek. Lorraine, ik en Hayley stonden lekker te dansen en zelfs Pablo nam even de gelegenheid samen met Hayley te dansen. Zie de foto hiernaast!

Het was echt een super dagje en uitgerekend vandaag ook nog eens prachtig weer! Ik heb nu al zin in volgend jaar, want dan zal de kleine 'mini-Lorraine' met ons mee feesten!

Hieronder een foto van de boekjes die ik heb gekocht. Bij elkaar zo'n €6,50. Hayley is er super blij mee!




Categories: , , ,

5 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijk dagje! En wat fijn hé, dit weer! Hopelijk blijft het nu ook een paar maanden zo, kunnen we lekker met onze kinderen naar buiten!

    Liefs, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd al zijn de voorspelling volgens mij niet zo heel positief :( maargoed vandaag was het een feestdag en ook nog eens mooi weer!

      Verwijderen
  2. haha 'mini-Lorraine'!! heb er ook nu al zin in.. was super gezellig vandaag! top blogje weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa kleine mini-lorraintje!! dan is hij/zij al 6 maandjes ofzo!! ik ga morgen ff de zwangerschapskleding tevoorschijn toveren en hoop dat je wat past :) Liefs

      Verwijderen
    2. jaa kom morgen even passen. heb vandaag al wat shirtjes aangeschaft want ik kon nog maar 1 t-shirt aan. bijna 10 kilo erbij al! heb er gelijk een blog over geschreven ;)

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!