woensdag 25 april 2012

Hayley is een echt meisje-meisje. Ze is gek op speldjes en sieraadjes. Dat komt natuurlijk door mij, want ik ben er ook gek op! Maar de verzameling kettingen, armbanden, speldjes, haarbandjes en elastiekjes begint flink te groeien. Het doosjes waar alles in zat begon uit te puilen. Als ik een bepaald speldje zocht, dook ik dan ook het bakje in, met een als resultaat een hoop speldjes verspreid door de hele kamer. Daar moest wat aan gedaan worden!


Ik wist precies wat ik wilde maken, dus heb alle benodigheden in de stad gehaald: fotolijsten, haakjes, kadopapier, lijm en linten.

Het grote lijstje heb ik gebruikt voor kettingen en armbandjes. Het glas heb ik eruit gehaald en op de achterkant een fleurig kadopapiertje geplakt. Daarop heb ik plakhaakjes her en der gehangen en toen de kettingen en armbanden opgehangen. Ziet er netjes uit toch? Geen kettingen meer verspreid en in de knoop op de boekenplank. En alles is makkelijk te sorteren.
Om de haarspeldjes op te bergen heb ik bijna hetzelfde gedaan. Hierbij heb ik alleen geen haakjes gebruikt, maar linten. Die zitten om het karton heen en aan het lijstje vastgeplakt. Op deze manier blijven de haarklipjes makkelijk zitten.
Een leuke en creatieve manier om kettingen en speldjes op te bergen. Het maakt het zoeken en opbergen erg makkelijk en het ziet er ook nogeens ontzettend leuk uit in een meidenkamer.

Wat kost het om dit te maken?

Fotolijsten Blokker bij elkaar: €10,-
Plakhaakjes Blokker 8 stuks: €5,-
Lint Action: €0,50
Kadopapier: €1,-

Categories:

2 opmerkingen:

  1. Ziet er echt heel erg leuk uit! Is ook leuk voor grote meisjes in de inloopkast ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!