zaterdag 7 april 2012

Mijn man Pablo werkt erg veel. Met een eigen zaak hoort dat er gewoon bij. Hij heeft ook als hij vrij is weinig rust. Zij telefoon rinkelt de hele dag en altijd zijn er wel dingen die nog gedaan moeten worden. Maar hard werken doet hij graag en daar heb ik heel veel respect voor.

Vandaag is hij jarig, dus moest al het werk toch echt even opzij worden geschoven! Pablo viert niet graag zijn verjaardag, daar houdt hij gewoon niet zo van. Hij staat niet graag in het middelpunt. We zouden er gewoon een lekker dagje van maken vandaag en Pablo..ja...hij is gewoon toevallig jarig ;).

Na uitgebreid uitslapen, douchen en ontbijten zijn we richting het tuincentrum gereden. We hadden nog nooit samen plantjes gekocht voor de tuin, dus dat was wel even een uitdaging. We hebben gewoon de kar volgestopt met leuke bloemetjes en boompjes die we tegenkwamen. Lekker makkelijk.
Ook hebben we een hoop idee├źn opgedaan voor de tuin. We zijn al een stuk verder met de tuin dan een aantal weken geleden, maar er moet nog onzettend veel aan gedaan worden!

Thuis aangekomen werden we opgewacht door mijn ouders en mijn zus. We hebben gezellig bijgekletst en een taartje gegeten. Want toen ik Hayley vanmorgen vertelde dat papa jarig is, werd er natuurlijk meteen gevraagd: "Lekker taartje eten mama?".

Mijn moeder had wat paasknutselspullen meegenomen en Hayley kon een middagje volop aan de slag.


Als eerste is ze paaskoekjes gaan versieren. Alsof ze een kookprogramma presenteerde, stond ze achter haar tafeltje te knoeien met al dat lekkers. Er werd natuurlijk volop gesnoept. Al die zoetigheid was natuurlijk ontzettend lekker!

Daarna mocht ze eieren gaan beschilderen. Dat was een hoop geknoei, maar ach hoe meer hoe beter!
Super geconcenteerd ging ze aan het werk. Hoe gefocust ze is zie je aan de foto hieronder, haar mondje staat dan altijd helemaal strak!


Ze heeft een hoop eieren beschilderd en bestickerd. Deze liggen nu mooi te drogen en morgen zullen we ze verstoppen in de tuin, die inmiddels al een beetje gevuld is met bloemen en plantjes. Dan mag Hayley morgen op 1e Paasdag samen met haar vriendinnetje Saar eieren gaan zoeken. Want dat hoort toch wel bij Pasen!

Zo'n heerlijke dag, vind ik een goed begin van het paasweekend!

(En Pablo, gefeliciteerd met je verjaardag, hou van jou!)

Categories: , , , ,

1 opmerking:

  1. cutie! ben benieuwd hoe de tuin eruit ziet.. kom snel weer langs om lekker te chillen!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!