woensdag 4 april 2012

Broodje BIG
Hayley is in een fase gekomen dat eten niet altijd even goed gaat. Natuurlijk eet ze alles wat ze lekker vindt, zoals koekjes, pasta, manderijnen en pizza. Maar brood? Nee, daar is ze absoluut geen fan van. Zodra ik een broodje voor haar neus zet, eet ze snel de worst of kaas eraf en hoopt dan dat het broodje snel verdwijnt. Uiteindelijk eet ze dan met veel moeite toch een broodje op. Het is vaak een strijd en eten moet juist leuk zijn!




Vanmorgen heb ik dan ook een speciaal ontbijt voor haar gemaakt. Een broodje in de vorm van een varken, nijntje en Hello Kitty. En samen hebben we een 'gekke Mickey' gemaakt.
Helemaal happy zat ze in haar stoeltje en at van alles wat er op tafel stond, zelfs een stukje komkommer!


Nijntje broodje
Hello Kitty broodje


Wat heb je nodig om zulke heerlijke broodjes te maken?

* Brood (wit/bruin)
* Rietje om oogjes uit te prikken
* Mesje (s)
* Schaar
* Komkommer
* Tomaatjes
* Allerlei soorten beleg (worst, kaas, hagelslag etc.)

Je kunt eigenlijk gebruiken wat je wilt. Zolang je maar een beetje creatief bent!
Categories:

5 opmerkingen:

  1. leuk blogje. zie dat je ook druk bent met kleurtjes en lettertypjes enzo :D wordt helemaal leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ff flink aan het rommelen op de site. maar met sommige dingen moet je me binnenkort ff helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ja zal ik doen, binnenkort weer ff komen eten he?:)

      Verwijderen
    2. jaa zeker had even wat dingetjes te regelen en wist niet hoeveel tijd het zou kosten maar het lijkt erop alsof ik al klaar ben. dus kan donderdag wel als het uitkomt..!?

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!