donderdag 29 maart 2012

Mijn naam is Elise en ik ben 25 lentes jong. Ik ben sinds oktober getrouwd met mijn (10 jaar oudere) man Pablo.

We zijn inmiddels 4,5 jaar samen en in november 2009 zijn we trotse ouders geworden van onze dochter Hayley. Mijn man werkt fulltime in onze zaak. We hebben een eigen rijschool. Daar zit veel tijd in en mijn man is daardoor weinig thuis.

Ik ben juist veel thuis. We hebben er een jaar geleden voor gekozen dat ik zou stoppen met werken en fulltime voor Hayley zou gaan zorgen. De zaak begon goed te lopen, dus financieel was het mogelijk. Ik ben er erg blij mee. Ik geniet er dan ook intens van dat ik elke dag met mijn dochter kan zijn en niks van haar mis.

Sinds kort ben ik deze persoonlijke blog begonnen om te bloggen over het leven van een jonge fulltime huismama. Ik zal schrijven over alle dagelijkse dingen die ik tegenkom in het leven.





Categories: , ,

2 opmerkingen:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!